Se dă una situație clasică E.ON E.OFF: se trezește omul dimineața și nu merge frigiderul, televizorul, prăjitorul de pâine, cuptorul cu microunde. Nimic. Dacă nici telefonul nu a fost pus la încărcat și bateria îți arată că își va da obsteșcul sfârșit în scurt timp, deja ți se îngustează și mai mult orizontul optimist. Din obișnuință, deschizi laptopul, să verifici e-mail-ul și să citești feed-ul de dimineață. Își dai cu palma peste frunte, să te trezești de-a binelea, fiindcă nu ai acces la internet dacă nu ai curent. Bun, ai pierdut previziunile lui Nety, prognoza lui Busu, dar măcar te alini cu o cafea fierbinte și pornești de acasă, la ale tale. La prânz, te întorci cu speranța în suflet. Până să pregătești prânzul copilului, mai încerci întrerupătoare și butoane. Tot fără succes. Te hotărăști să suni la reprezentanții companiei. Un domn drăguț te…. luminează: era o lucrare programată. Năucit, îți ceri scuze că nu ai știut și întrebi, umil, unde a fost anunțată lucrarea. ”Într-un ziar din Piatra-Neamț” vine răspunsul prompt. Te gândești câteva secunde unde locuiești, poate că tu chiar locuiești în Piatra-Neamț, dar nu știai. Scrutezi cu privirea vecinătățile și realizezi că, totuși, ești la aproape 50 de kilometri de Piatra-Neamț, iar informarea E.ON e de toată jena. Persoana de la celălalt capăt al firului îți dă dreptate, dar nu contenește a repeta că ”astea sunt regulile noastre”.

Ei bine, dragi domni de la E.ON, regulile voastre sunt proaste și fără logică pentru noi, miile de consumatori! Regulile voastre nu servesc interesului nostru, deși noi suntem cei care vă creștem cifra de profit. Regulile voastre sunt învechite, deși noi, cu toții am evoluat enorm din punct de vedere tehnologic, iar asta se vede chiar și în birourile voastre super scumpe.

A informa abonații nu înseamnă a posta un anunț pe un canal care nu ajunge la clienți, ci a oferi informația pe cât mai multe canale, pentru a ajunge la cât mai multă lume. Trimiteți informațiile presei din Piatra-Neamț atunci când sunt avarii și lucrări acolo, trimiteți informațiile altor ziare/televiziuni atunci când situația o impune. Și, pentru numele lui Dumnezeu, folosiți social media!

Măcar de rușine că vă ”umflați”, la final de an, rapoartele de investiții cu investițiile făcute, în fapt, de persoane fizice și juridice din propriul buzunar, pentru ca apoi să vă fie oferite pe tavă. Și pentru că luați bani în avans și îi folosiți fără dobândă datorită ”excelentelor” calcule de estimare pe care le faceți, cu super programele voastre. Și pentru că, tot din cauza ”investițiilor” pe care le faceți, de fiecare dată când suflă vântul mai tare sau cad trei fulgi de nea, vă pică rețele întregi și sunt afectate mii de familii.

Știu că se poate. Anul acesta ați avut o campanie de mare succes, cu care v-ați mai spălat din păcate. Mai încercați.

About The Author

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close